There was an error in this gadget

Friday, June 15, 2012

INSYAALLAH MURAH REZEKI KAMI NANTI . 



Apa ni mengata aku dengan fikry ? Hang dengan bf hang ukey dah kew ? Dah bawa jumpa keluarga ke belom ? Kalau belom , duduk diam-diam , tak payah jadi mulut longkang ! haha ..




Yea aku memang tinggi daripada dye tak percaya , sebelah nie ada gambarnya ! Woo jangan nak kutuk-kutuk badan aku besar apa lah , baju yang besar .. Umie aku kata murah rezeki aku dengan dye nanti , INSYAALLAH apa kata-kata umie itu benar , AMIN :) . Memang wajah dye x macam lelaki yang kacak bergaya di luar sana , bagi aku rupanya tak penting yang penting hatinya , kalau muka ensem hati busuk buat apa , tengok macam dye , kerana hati aku dapat hidup bahagia dengan dye . Lagipun dye dah rapat dengan keluarga aku terutama dengan abah aku , umie aku dan adik beradik aku . INSYAALLAH aku akan mempertahankan hubungan aku dengan dye sehingga aku dengan dye dapat menjalinkan hubungan yang halal di sisi agama .. INSYAALLAH .