There was an error in this gadget

Friday, June 15, 2012

Ukey aku rindu dye :'(

With My Love

Sekarang baru aku tahu akibat kehilangan dye , ini baru 2 hari tak cont dah macam apa tah .. Mujur aku tak kehilangan dye terus daripada hidup aku , kalau kehilangan terus confom satu tahun menangis . :'( . Siapa tak rindu orang yang tersayang weh ? Bertambah pula abah aku yang tak ada di Kuala Lumpur sekarang atas urusan kerja yang tak dapat dielakkan termasuklah dye ( Syazwan Fikry ) meninggalkan Malaysia atas urusan kerja beliau dan demi Malaysia .. Kerana mencari rezeki yang halal , abah dan dye tak kira jauh mana pergi janji rezeki yang masuk tu halal di sisi ALLAH . 
Sekarang aku tak tahu macam mana nak harungi hari-hari esok tanpa kehadiran dia untuk beberapa minggu dalam hidup aku , bukan aku tak boleh cont langsung dengan dye , boleh ! tapi melaluai facebook lah , tapi jangan harap lah nak cont , dye sibuk dengan training :'( , kalau melaluai hp maaflah line kat sana tak ada . :'( . Tak apa aku hanya mampu berdoa agar dia selamat di sana dan selamat balik ke tanah air nanti , INSYAALLAH :) .
Kerana aku tak rela lepaskan dye pergi pagi semalam , kantoii dengan dye aku nangis , hehe .. Aku nangis bukan aku bodoh ke apa , aku nangis sebab aku tak nak lepaskan dye pergi , kalau dalam Malaysia tak apa lah lagi , ini beribu kilometer dye pergi . Aku takut jadi apa-apa ajew kat sana . . INSYAALLAH dye tak akan apa-apa kat sana . AMIN :)