There was an error in this gadget

Friday, January 04, 2013

HARI PERTAMA ADIK BONGSU KE SEKOLAH


Ini lah wajah ceria adik aku ( aku yang siap-siapkan beliau )


beliau dalam bulatan petak ( sebelah kanan ) ketika di dalam kelas 

Alhamdulillah pejam celik pejam celik macam tak percaya adik bongsu aku dah darjah 1 . Macam tak percaya pun ada lah weh .. Hari pertama beliau sekolah , pehhh .. Lepas jew beliau balik dari sekolah tidur sampai ke pagi besok . Katanya PENAT . Al maklumlah baru bersekolah BESAR . Tadika kan kecil jew :) .. 
Apa-apa pun kepada SUCI , belajar elok-elok yew . 

1 Month ♥


with Zarul

Alhamdulillah syukur terhadap Ilahi kerana hari ini genap usia hubungan aku dengan dye 1 bulan . 
Mustahil lah tak ada pergaduhan .
Pergaduhan itu tidak lah teruk .
Gaduh manja-manja . 
hahaha ..
Sepanjang aku bersama dengan dye ,
dye selalu marah aku kalau aku lupa nak solat . 
walaupun usia dye muda dari aku , 
pemikiran dye matang .
ALHAMDULILLAH .
Aku doakan dye lah yang terakhir bagi aku .
AMIN :)

JANGAN LAYAN ..

Thanks Kepada umie yang bagi kata-kata semangat atas cacian wana dan fikry terhadap aku 
umie pesan ..
jangan layan orang macam itu nanti sampai ke kita jadi 
BODOH 
okey umie , 
angah tak akan layan dah .
angah pun dah bahagia hidup dengan Zarul :*

KHAS UNTUK FIKRY DAN WANA .



NAH UNTUK FIKRY HUSAIRI DAN WANA FAHMI  ..

Mulai saat nie aku nak lupakan pasangan yang terlebih bahagia nie . k baiiii . 

SI JANTUNG HATI ♥


Dye ketika darjah 3 


ini lah dye yang Sekarang . Maaflah mata aku entah pandang ke mana . hahaha

- Zarul Aiman bin Mohammad Zakir Paka 

Insan ini telah membuka pintu hati aku untuk menerimanya sebagai teman hidup . Alhamdulillah besok genap 1 bulan dengan beliau tetapi kita orang berkawan sudah lama . 
Aku pun tak tahu macam mana aku boleh bersama dengan nya , padahal dye hensem dan ramai peminat sampai pelakon pun pernah minta couple dengan beliau , tetapi beliau tolak . 
Dulu aku suka sangat usik dye dengan adik aku dan aku selalu gelarkan dye orang pasangan secocok now , aku pula yang bersama dengan dye . haha .
Aku pilih dye sebagai teman hidup bukan faktor keluarganya yang " BERADA " , aku memilihnya kerana hati dye yang bersungguh-sungguh untuk aku jadi teman hidupnya . 
Kalau dibandingkan memang dye lagi kaya dari FIKRY ( pemain bola ) . . 
Kekawan gelarkan dye abang pro , sebab dye mahir dalam sukan badminton . 
Dan semenjak aku dengan dye , aku pun dah mahir dalam bab ini ( kekawan aku yang kata , bagi aku biasa sahaja ) .
Akhir sekali ...
Sampai di sini sahaja coretan aku untuk tajuk ini .


TERIMA KASIH :)

Happy New Year 2012


Assalamualaikum semua :) , yang beragama Islam mesti jawabkan ? Alhamdulillah ..

Pejam celik pejam celik sekarang berada dalam tahun 2013 . Alhamdulillah Allah masih memberi aku bernafas sehingga saat ini . Sekarang aku tengah tunggu result SPM aku yang akan dikeluarkan hujung bulan 2 tak pun awal bulan 3 . Maklumlah aku tak kerja , aku cuma duduk rumah siapkan adik bongsu aku untuk ke sekolah ini lah aktiviti aku sepanjang masa . Malam-malam baru keluar lepak dengan kekawan :) .. 

Apa Azam korang ?

mesti menarikkan azam korang . Aku harap azam korang tercapai lah . InsyaAllah . 

Azam aku ialah .....

1 . Nak sambung belajar 
2 . Nak kekal dengan Zarul sahaja ( INSYAALLAH )

Ini lah Azam aku yang betul-betul aku nak . InsyaAllah akan tercapai . Amin . 


Thursday, January 03, 2013

With Afieqah :)


Muka baru lepas Nangis nie . haha .. Okey lah masa nie 2 hari sebelum SPM . Dan masa nie lah air mata senang nak jatuh , cuba korang tengok betul-betul . Muka kita orang baru lepas menangis nie . haha