Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 04, 2013

Happy New Year 2012


Assalamualaikum semua :) , yang beragama Islam mesti jawabkan ? Alhamdulillah ..

Pejam celik pejam celik sekarang berada dalam tahun 2013 . Alhamdulillah Allah masih memberi aku bernafas sehingga saat ini . Sekarang aku tengah tunggu result SPM aku yang akan dikeluarkan hujung bulan 2 tak pun awal bulan 3 . Maklumlah aku tak kerja , aku cuma duduk rumah siapkan adik bongsu aku untuk ke sekolah ini lah aktiviti aku sepanjang masa . Malam-malam baru keluar lepak dengan kekawan :) .. 

Apa Azam korang ?

mesti menarikkan azam korang . Aku harap azam korang tercapai lah . InsyaAllah . 

Azam aku ialah .....

1 . Nak sambung belajar 
2 . Nak kekal dengan Zarul sahaja ( INSYAALLAH )

Ini lah Azam aku yang betul-betul aku nak . InsyaAllah akan tercapai . Amin .