Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 04, 2013

SI JANTUNG HATI ♥


Dye ketika darjah 3 


ini lah dye yang Sekarang . Maaflah mata aku entah pandang ke mana . hahaha

- Zarul Aiman bin Mohammad Zakir Paka 

Insan ini telah membuka pintu hati aku untuk menerimanya sebagai teman hidup . Alhamdulillah besok genap 1 bulan dengan beliau tetapi kita orang berkawan sudah lama . 
Aku pun tak tahu macam mana aku boleh bersama dengan nya , padahal dye hensem dan ramai peminat sampai pelakon pun pernah minta couple dengan beliau , tetapi beliau tolak . 
Dulu aku suka sangat usik dye dengan adik aku dan aku selalu gelarkan dye orang pasangan secocok now , aku pula yang bersama dengan dye . haha .
Aku pilih dye sebagai teman hidup bukan faktor keluarganya yang " BERADA " , aku memilihnya kerana hati dye yang bersungguh-sungguh untuk aku jadi teman hidupnya . 
Kalau dibandingkan memang dye lagi kaya dari FIKRY ( pemain bola ) . . 
Kekawan gelarkan dye abang pro , sebab dye mahir dalam sukan badminton . 
Dan semenjak aku dengan dye , aku pun dah mahir dalam bab ini ( kekawan aku yang kata , bagi aku biasa sahaja ) .
Akhir sekali ...
Sampai di sini sahaja coretan aku untuk tajuk ini .


TERIMA KASIH :)