There was an error in this gadget

Sunday, December 16, 2012

YAALLAH :'(

Kepada kekawan semua , aku nak minta tolong boleh tak ? Tak susah pun .  Aku cuma nak minta korang doakan semoga kakak angkat aku sedar dari Koma :'( . Dia kemalangan minggu lepas dekat Korea Selatan :'( :'( .. Sumpah aku tak tipu nie , dia sekarang berada di Hospital dekat Korea Selatan :'( . Doktor kata kalau dia hidup harapan dye 50 50 jew . Dan kalau dia meneruskan hidup kemungkinan dia akan hilang ingatan :'( :'/ . YaAllah beratnya ujian Mu ini , Aku setiap masa doakan kakak angkat aku . Aku harap sangat dye tak pergi . YaAllah kak Sha , bangun lah kak Sha adik risau nie :'( . Kalau lah Korea tu dekat adik dah lama pergi melawat akak :'( . . Tak apa lah , setakat nie jew aku mampu bercakap , aku masih tak kuat dengan dugaan nie . Hanya dia sahaja lah yang aku sayang sebagai kakak sebab aku tak ada kakak :'(