There was an error in this gadget

Sunday, October 07, 2012

Yang terakhir updt .. 

5 November nanti , tak sampai sebulan jew lagi aku nak SPM . Apa-apa pun aku nak minta maaf dengan korang dari rambut hinggalah hujung kuku kaki anda kalau aku ada salah dan silap . Disebabkan aku nak SPM ini lah entry aku untuk kali terakhir sebelum aku menduduki peperiksaan besar pada 5 November nanti . . Sepanjang 6 tahun aku di dunia blogger , aku rasa ada perkataan yang menyakitkan hati korang / buat korang terasa , aku hanya manusia biasa yang banyak melakukan kesalahan . . So , korang tolong maaf kan aku , aku mohon sesangat nie . Aku nak exam , exam nie menentukan hala tuju aku nanti . . Korang doakan aku untuk kebaikan aku , InsyaAllah Allah akan balas balik lagi baik .. Mana tahu kan ? Semuanya Allah punya kuasa . .  Hem , kalau korang rindu aku ke nanti *ada kew orang rindu aku ? cewaaahhhh * . Korang boleh lah tengok gambar terbaru aku kat bawah nie . Maaflah gambar nie diambil di dalam Sekolah jew .. Tak macam korang , dekat Pavillion bergambar . hahaha .. Tak apalah , korang tengok lah gambar aku nie . Kalau korang tertanya apa sekolah nie ? Nie sekolah Sukan Bukit Jalil jew . Sempit jew sekolahnya ... Apa-apa pun kalau di panjangkan umur InsyaAllah awal bulan 12 / hujung bulan 11 nanti aku akan updtkan blog aku yew sepanjang aku tinggalkan dunia blogger aku ini selama 1 bulan mulai esok . . Dengan lafaz Bismillah dengan izin Allah kita berjumpa lagi yew . Sedih nak tinggalkan korang la :'( , plzz doakan aku yew semua .. Terima kasih . . 


dengan anak , dekat kawasan sekolah . hahaha 


dengan anak , di kawasan sekolah jew pun . . Abaikan pengawai keselamatan kat pintu pagar sekolah tu . hahaha



Dengan budak Skuasy calon PMR nie . ;)


kami budak SPM dan budak PMR . 


Kami :)


Aku jew pun .. 




Assalamualaikum semua , kalau dipanjangkan umur kita bertemu lagi yew . Ppye .. :)