There was an error in this gadget

Friday, July 06, 2012

PERBARISAN !!!

gambar contoh

Best juga semalam marah-marah budak ahli perbarisan . Yea mujur yang perbarisan tu budak-budak tingkatan 1 dan 2 .. Aku sebagai seniour dye orang , memang dah tanggungjawab aku . . . Aktiviti jahat aku pada dye orang yang iaitu ketawa terbahak-bahak tengok gelagat dye orang yang training untuk perbarisan tak teratur . Yea memang dye orang menyampah aku buat macam itu , tapi padan muka . Nak masuk perbarisan buat lah cara nak masuk perbarisan , ini tidakkk . . .