Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 06, 2012

Hati-hati , penipu mehh !!!

Aku pantang kalau ada orang yang main-main nama atlit dan nama sekolah sukan bukit jalil . Bila aku bongkarkan rahsia tahu pula nak menyorok dan macam-macam lah . Budak nie memang kejar hot bhaaaiii . . Awex siapa nie ? Aku dapat info budak nie hanya budak KAMPUNG dan duduk kat KLANG . Malah Mengaku dengan orang lain dye kata dye atlit hoki perempuan sekolah sukan bukit jalil . Mangsa-mangsa yang kena tipu dengan budak nie semua tanya aku , kenal ke budak perempuan yang bernama *^*^ atlit hoki perempuan ? Makk aiiii terkejut beruk bhaaiii akuu . . Bila pula bukit jalil ada atlit perempuan . Pehh tak pasal-pasal perempuan nie kena jadi bahan bualan budak sekolah . . Padan muka luuuu PEREMPUAN dah lah menipu orang tak nak mengaku . Dah salah tu mengaku je lah , ini tak . Nak maki-maki kekawan aku pula .. Hayaaaa perempuan , kita orang bukan bodoh lah untuk ditipu . . hahahaha *ketawa guling-guling* . Ini buktinya budak nie menipu , gambar 1 , gambar dye bersama rakan sekolahnya , dye yang sebelah kanan sekali . Pehhh Bukit jalil bila pula baju sekolah dye kain biru macam sekolah aliran biasa ??? hahaha .... bodo - bodo 


vvvvvvvvvv
vvvvvvvvv
vvvvvvvv
vvvvvvv
vvvvvv
vvvvv
vvvv
vvv
vv
v


HARAP MAKLUM , SSBJ TAK ADA ATLIT HOKI PEREMPUAN !


KHAS UNTUK PEREMPUAN ITU DAN KEKAWANNYA DAN YANG MEMPERCAYAI PEREMPUAN TUU . AMBIKKK DARIPADA AKU DAN BUDAK-BUDAK BUKIT JALIL YANG TAK SEBERAPA NIE . !
\