There was an error in this gadget

Monday, July 23, 2012

KEPENATAN :(



Maaf lah sekarang tulis kat blog aku kurang menarik . Bukan apa , aku tak berapa nak sihat sekarang . Sakit selalu datang menyerang tanpa mengira waktu . Angkat benda berat sikit macam nak mati dah rasa . Semalam lepas buka puasa pergi klinik dan aku dapat suntikan yang ke 2 . Hayooo , tempat yang kena suntik pun masih sakit lagi nie . Aku tak tahu lah bila sakit-sakit aku nie boleh hilang . Sumpah aku penat gile sekarang lepas dah lah aku tak pergi sekolah sebab demam , hari ini memang sah lah tak pergi sebab semalam kena suntik dan badan pula tiba-tiba sakit . MasyaAllah . Dugaan .  Kemungkinan selepas ini aku akan jarang berblogger sebab atas faktor kesihatan yang perlu aku berehat .