Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 18, 2012

ABOUT ME ! ! !



Ini diri aku , tiada sesiapa selain ini . . 

Muaheeeee , Apa kata kali ini aku kenal-kenalkan diri aku . Yang dah tahu tu diam-diam lah . Ramai yang asyik tanya soalan yang sama , sekarang sudah tiba masanya aku cakap dan korang boleh tahu siapa diri aku yang sebenar . Nama yang diberikan Nabila a.k.a Zhufairah , berumur 17 tahun 3 bulan . Dilahirkan di Hospital Duchess Of Kent Sandakan Sabah Malaysia pada 23 April 1995 jam 1:05 petang . Anak ke 2 daripada 6 orang adik beradik hasil perkongsian hidup En Ahmad Zamani bin Ishak dengan Pn Norlida binti Husin . Tak suka minum susu dan akan rasa loya kalau bau susu terutama susu serbuk . Suka berblogger . InsyaAllah kalau dipanjangkan umur 5 November 2012 nanti aku akan menduduki peperiksaan yang besar dalam hidup aku . . Sudah menjadi hak milik Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi pada 28 Februari 2012 dan dengan izin Allah tak sampai 6 atau 7 tahun lagi , aku akan menamatkan zaman anak dara dengan SYAZWAN FIKRY . InsyaAllah . Korang doakan aku ekh ? HoHoHo ..