Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 18, 2012

Sabtu , 21 Julai 2012 

Dup dap Dup dap , 3 hari lagi nak puasa . Cepat jew rasa , rasanya baru semalam raya . . Tapi apa pon tahun nie aku beraya tak berapa nak meriah sangat lah . InsyaAllah raya ke 4 aku akan beraya dengan buku , raya pertama hingga raya ke tiga aku nak berseronok dengan saudara mara dan kekawan di Kelantan . . Tapi pada waktu malam aku akan cuba untuk bersama dengan buku . Rutin harian aku berpuasa pada hari pertama yang iaitu bangun sahur dalam kul 4 pagi , siang hari berpuasa macam biasa dan maghrib duduk berkumpul bersama dengan family dan berbuka . Maaflah aku tak dapat berbuka dengan Fikry lah , sebab malam jumaat dye balik Kelantan tapi lepas buka puasa dye bertolak balik Kuala Lumpur semula . Maknya ajak dye berbuka bersama-sama , aku pun diajak sekali . Tapi tak apa lah . . Hujung minggu hadapan IsyaAllah tak ada halangan dye nak berbuka puasa sekali dengan aku dan family aku . Alangkahhh indahnya 28 Julai 2012 nanti . Genap 5 bulan aku bersama . Atototo ...