Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 11, 2012

Pertama dan terakhir di POLIKLINIK ANNUR BTHO Cheras

Semalam sementara abang aku pergi kedai gunting rambut , mak aku bawa dye pergi klinik untuk menerima rawatan kes tangannya , mana taknya weehhh ! tulang tangannya terkeluar :( . Sumpah biarlah aku pergi ke sana buat pertama kali dan terakhir , dah ah perkhidmatannya lembab , doktornya entah apa-apa . Tapi bab duit no 1 . . . Kesian laki aku . Doktor yang merawatnya entah apa-apa , ermm xpe sayang bersabar ukey ? aku sertakan 6 keping gambar selama sejam aku menunggu doktornya 

1 .


atototo mak mertua dengan menantu . ( InsyaAllah ) , suka aku tengok gambar ni ... 

2 . 


macam satu family tak ? hehehe


3 .


sementara tunggu laki menerima rawatan :D

4 .



Family berbahagia :D

5 . 


Majuk dengan laki 5 saat , haha . 
apa macam weh aku dengan laki aku ? sweet tak ? jangan kata aku dengan dye bergaduh pulak , aku saja-saja macam ini . muehehe .... Ha tak lupa , yang pakai tudung merah  hitam tu mak aku . !

6 .


ada kew patut penjaga kaunter tinggalkan ic laki aku macam itu ajew ? haiissshhh , gembira marah marah