There was an error in this gadget

Monday, June 11, 2012

Teman Suci Bermain .

1 .


hamboiiit hang suci , sampai jew terus naik atas buaian . bertuah punya budakkkkk ..

2 . 


Aku pun nak join adik aku naik buaian jugaaaa , mana aci adik aku sorang jew naik kan kan kan ? Dengki ah , sampai laki aku marah aku naik buaian . haha . . Dye risau aku jatuh , mana taknya hayung MASYAALLAH . haha

3 .


Apa macam sweet tak kita orang ? Tengah gaduh ne * zhufairah woii ko ne x sudah-sudah menipu , kang gaduh betul-betul padan muka luuuu * . 

4 . 



Aku : sayang chek lah sendiri , mana ada jantan lain .  

5 . 


perhhh nak berposing-posing lagi nie . bontot semua . haha 

6 . 



atototo laki aku nie , pandai dye melayan karenah adik bongsu aku !

7 . 



berlatar belakang tasikkkkk buatan manusia . :D

8 . 


Apa macam ? Ada ala-ala kembar x ? 
kalau korang kata tak SAH buta . haha