Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 15, 2012

Hanya dia =]


Pemain bola sepak piala president under 17 2012

# rambut dia tak macam ini ukey ? kesnya dia botak sebab peraturan sekolah ini . =p

Ukey ne sayang aku , aku sayang dia sangat sangat . hehe =] 
InsyaAllah mungkin satu hari nanti dia akan mencipta nama dalam bidang bola sepak . So sebelum orang kenal dia , aku kenalkan dia dulu yew . Nanti pe pehal kalau orang dah kenal dia ne , ALHAMDULILLAH la . Aku bersama dengan dia , bukan kes dia seorang pemain bola sepak yang berjaya di SSBJ under 17 . kesnya hatinya , hanya ALLAH sahaja yang tahu hati dye . Dan yang paling aku kagum , dye x suka perempuan . . Bila aku tanya macam mana dia boleh bersama dengan aku , jawapan dia ''Tak tahu , tiba2 boleh jadi suka , mungkin ada somenting Allah buat macam ini '' . Ukey kata kata dia memang benar , kekawan semua kata dia tak suka perempuan . InsyaAllah kalau ada jodoh aku nak sehidup semati dengan beliau . Amin . Mudah mudahan ada lah jodoh aku dengan dia . =] .