There was an error in this gadget

Thursday, March 01, 2012

Sejarah :)

 tadi time tuisyen subjek sejarah aku duduk dengan budak - budak lelaki , mana taknya sebelum tuisyen sejarah tadi tuisyen sains dah lah masa sains tadi aku duduk dengan Raziq , kawan - kawan Raziq datang masa subjek Sejarah , so jadi lah ramai . Serius memang malu aku lepak dengan dia orang , mana taknya first time bertemu dia orang dah lah x kenal , setakat ni yang aku kenal Raziq , Zul jew yang lain aku dah lama lupa . Yang paling aku nak tergelak time berlajar tadi , Cikgu cakap perempuan melayu sekarang suka bercouple dengan Negro sebab Negro tak kuat cemburu dan negro romantik , budak - budak lelaki ketawa terbahak - bahak bila cikgu kata macam ini , aku pula ketawa x ingat dunia . cikgu - cikgu melawak pula yew . bila cikgu kata macam itu cikgu pandang saya , cikgu - cikgu , saya x macam itu yew . Saya tetap akan memilih lelaki melayu sebagai teman hidup saya .