Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 01, 2012

Beberapa jam ajew :)
atototo bahagianya aku dengan dia , sumpah aku bahagia  ! bahagia sangat - sangat  . walaupun dia lagi muda daripada aku , aku tidak anggap dia muda daripada aku . Betul kata orang , perempuan berusia daripada lelaki ia akan bahagia , wahhh memang betul pon kata - kata ini . Yea mula - mula aku tak percaya dengan ayat ini . Mana taknya selama nie aku dengan orang yang lagi berusia daripada aku dan ini lah kali pertama aku dengan orang muda . Muga-muga jodoh aku dengan dia lah walaupaun dia lagi muda daripada aku . AMIN :) , dia cakap dia rindu aku sangat - sangat aku cakap lah , allaaaa berapa jam jew kita x bercont . Dia boleh lagi minta maaf sebab biarkan aku , sebab tak bercakap dengan aku macam biasa . aku cuma cakap xpa aku faham , lagipun dia ada perlawanan bola hari ini .