Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 25, 2012

Mama , Mami , Umie :)

Umie : Hari tu aku bercakap dengan dia , ketika tu die tengah sakit gigi , aku pun apa lagi beri lah kata kata semangat depan umie , umie pon apa lagi berkata " e'eleh angah nak pesan kat orang diri sendiri kalau sakit gigi menangis , hahaha " kantoii bocor rahsia aku dia dengar . hahaha . Aku pun berkata dengan umie " umie walaupun dia muda daripada angah , dia tanggung sendiri au perbelanjaan dia , dia ada duit poket sendiri , bukan macam orang lain x de duit '' . Mak aku cuma tersenyum je la . heheh ... Umie nanti umie restu angah dengan dia au .. 

Mama : Mama dia tengok gambar aku hari tu , mama dia tanya dia siapa nie . dia cakap kawan lah mama . mama dia pun cakap '' haisshhh x akan kawan lah kod ? gawe kow nie ? nama apa ? orang mana ?? '' dia pun cakap '' nama dia uh Nabila , budak sini jew abah umie dia orang kelantan '' .. last2 mak dia pesan '' Fikry jaga molek lah anak orang tu , mama suka tengok dia , cantik '' dia pon apa lagi dengan semangat berkata '' Okey mama ''

Mami : Mami nie nenek dia , Pengarah makyong . Kalau sesiapa peminat makyong akan kenal mami . Mami dia tengok aku mami dia puji aku cantik . atototo mami dia puji beb ! bukan aku nak bangga ke apa , memang dah keluar daripada mami sendiri . :p .. mami dia pesan kat dia '' Fikry jaga lah molek dia , jangan nak putus2 lah , setia pada yang ini sudah lah , jaga anak orang nie molek2 , bila dah habis sekolah main bola betul2 kumpul duit dan jumpa lah parents dia , takut fikry melepas jew nanty '' Die pun menjawab '' okey mami '

Ini bukan rekaan okey , ini real . kawan kawan jangan jelous yew . Mak aku pun suka dia malah bukan mak aku bakal mak mertua pun suka pada aku jugak . hahahaha .. malah nenek si pengarah makyong pon suka aku :p . Jangan jelous yew . :p .