There was an error in this gadget

Sunday, March 25, 2012

SETAKAT BERKAWAN :)

Terus terang aku cakap , aku bersama dengan pemain bola sepak bagi aku , aku biasa2 sahaja walaupun aku tahu sudah ramai yang mengenali beliau , macam nazmi mansor pemain harimau muda A , ex aku dulu kawan baik nazmi , bagi aku x de ah hebat sangat berkawan dengan pemain bola . Aku ada kawan baik cucu sultan , nak tahu daripada negeri mana ? x payah nak tahu lah , hal kawan aku x payah ko nak tahu lah . Bagi aku , aku berkawan baik dengan cucu sultan anak dato biasa jew , xde istimewa mana pun . Yang bestnya cuma cucu sultan ne anak kepada dato selalu belanja aku makan dan minum . orang lain kalau dapat kawan macam nie nak kecoh2 dalam facebook la , twitter la , blog lah . aku cuma nak diam ajew lah . cuma kali nie jew aku nak bercerita tentang kawan aku .