There was an error in this gadget

Tuesday, May 17, 2011

ye aku tahu aku siapa

Mangkok - mangkok sekalian aku sedar diri aku siapa ,
aku sedar peragai aku macam mana . tetapi aku x ganggu hidup kau jangan nak menyibuk hal orang boleh x ? mak bapak aku x ada nak bising ini yang kau orang xde kaitan dengan hidup aku , xpayah nak kejar hot sangat lah . aku sedar diri aku , aku tahu aku berjalan suka langgar orang , bukan sebab aku x ada mata . sebab nya itu jalan aku , so peduli apa aku . janji aku dapat jalan . sesiapa yang pernah kena dengan aku sorry okey . hahahahaha . terutama budak2 petang sekolah aku . hahah tiap2 hari mesti ada yang menjadi mangsa langgar lari aku . hahahaha . aku x pandai masak ? kau susah apa (!) . mak bapak aku x de nak bising ini pula ko . balak aku pun x ada bising juga . bukan aku x nak berlajar memasak masalahnya aku x bersedia lagi . hahahaha . weh Zhufairah bila lah ko nak berlajar memasak ha ? ko tu dah besar beberapa tahun lagi INSYAALLAH ko akan jadi bini orang . pehh ahh peringatkan kat diri sendiri .  ye lah mak aku cakap kalau aku kawen x pandai memasak nak bagi suami aku makan apa ? hahaha . sabor je la ~ Yes peragai aku kasar dan ganas , apa aku peduli . peragai aku . . aku x akan ikut apa yang kau orang cakap melainkan mak ayah aku . mak  ayah aku pun x tegur peragai aku macam ni , ini orang yang xde kaitan langsung dengan aku . weh perigi mampos la .