Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 06, 2009

Hari Rabu 4 November 2009

uhuhu...x tau nk cite apa....

aku ckp klau berputar belik sory ekh...

time nie aku tgh menunggu bas,kemudian ada bas ada bas U46 2 buah bas..mula2 aku dgn bdk2 sek aku nk naik bas yg dpn sbb sikit org....last sekali x dpt naik bas tu juga....aku pon terfikir nk naik bas no2 x(bas U46 yg belakang)..aku pun apa lagi aku naik jelah....biar pon bersumbat2...time aku berdiri di tangga nk bayar,aku pandang ke arah driver bas...rupa2nya driver yg aku selalu jumpa time 2007,2008...driver bas yg aku paling kenal n selalu berbual...aku pun apa lg.aku berdiri di tangga,aku berdiri di tepi n aku suruh org lain masuk ke dlm...bersumbat2...x nk aku..rimas..rimas...heheh....aku berdiri ajelah kat tangga..n berborak dgn abg Rosli(pemandu bas dn kawan die)....heheh.....time nie ada org nk naik bas...abg rosli dgn kawan die suruh aku berdiri di dpn tempat bayar duit....sbb suruh org lain masuk...hehhe....time nie aku buat bodoh aku berdiri dkt pintu..aku pengang pintu.....n pandang ke arah hadapan..kemudian driver bas berkata dkt kawan die..'tengok die,ada gaya askar tu'..aku cuma pandang aje...kemudian abg driver bas berkata''betul x''aku cume menjawab''x''...kemudian die berkata

"ayah Askar ke''

''x lah''

''ayah keja apa''

''entah(xnk bg tau kau org..rahsia)''

''lebih baik ikut jejak mak''

''mak keja apa''

''guru''

''x best lah''

''okey apa''


x lama selepas tu,dh dkt nak sampai tempat aku turun n aku berkata

''k la dh nak turun ni''

''aik..takut kena** ke?''

''x lah,umah kat dlm tu''

''kat mana''

''kat dlm Sri Bahagia rumah teras''

''ohh dkt dgn rumah flat kan''

''yup''

''k jaga diri leklok,jln perlahan-lahan n gayuh perlahan2..''

''k''