Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 06, 2009

Geram....Sakit ati..

Sakit ati..dgn member aku nie...die menipu aku.MyEm0.Com..die kata die bergaduh dgn bdk nie..padahal hanya cuma lakonan aje...wehh...kau 2 org x yah nak menipu aku lahMyEm0.Com...aku tahu lh aku skrang balik naik basMyEm0.Com...aku thu apa rancangan ko dgn die...maybe minggu dpn ko nak blk dgn aku kan..n kau nak korek semua rahsia drpd aku kan???kow x yh lah..ko kata kat bdk tu yg kow nk mengutuk die di dpn aku,kau x yh lah berckp cam tu..buat membazir air liur kau aje..kau ckp cam 2 aku x kan ckp kat bdk tu..mulut aku bukan suke bcorkan rahsia pon...n semua tu aku x kan percaya..aku nak ckp dkt kau KAU TAKUT X DGN DOSA???klau kau takut dgn dosa x payah nak menipu aku,sbb semua rancangan kau dgn die aku takut..SOry hehhe...
MyEm0.Com
Notis:BDk ni perempuan bukan boy..die org rancang nak menipu semua org..aku nk pesan kat 2 org nie x yah nk menipu lah...aku x cya semua tu..benda ni cuma lakonan sahaja...aku x nak kau menipu kekawan yg lain..kerana menipu tu akan bawa kite ke NERAKA>..kite menipu satu patah ayat pon PINTU NERAKA DH DIBUKA untuk kau org...aku x nk kekawan aku macam tu..

Amaran:bkn kawan lelaki,bkn kekawan di rumah..kalau kekawan sek aku terasa sry ekh.sape suruh kau nak menipu aku....aku tahu semua rancangan kau org berdua...

aku sakit ati..x yah nak menipu aku..aku bkn bodoh yg kau berdua sangkakan..

MyEm0.Com

*