There was an error in this gadget

Thursday, January 03, 2013


Nah !!!!!


inilah BETINA yang sangap JANTAN . !!!!!!!!!! AWAS !!!!!!!!



khas untuk Wana dan Fikry Husairi .


Kepada Wana dan Fikry , tolong lah jangan ganggu hidup aku . Aku dah fedup , korang dah bahagia buat cara bahagia . Aku pun dah hidup bahagia dengan insan yang aku sayangi . Aku pun tak batak korang lah SETAN ! ... kepada Wana , asal kau nie ekh ? kau nak aku memalukkan kau kew ? maaflah aku terpaksa tulis dekat sini , aku dan kekawan aku yang lain dah hilang sabar pasal kau dengan Fikry , kau dah dapat Fikry asal nak cari gaduh dengan aku ha ? Apa salah aku ? Kau dapat Fikry pun masa aku bersama dengan Fikry lagi kan ?! Tak puas kew ! SAITON sungguh lah kau nie kan ! nak tanya kau juga , kau yang maki-maki aku dengan kawan aku , tiba-tiba cakap aku dan kawan aku yang maki kau ASAL weh ?   Dan tiba-tiba nak naik MAKAMAH pasal kes nie , walaweeeee kau ingat senang nak naik MAKAMAH . Alah , nie hal celah gigi jew lah , polis terima laporan kau pun boleh ketawa besar dye orang . Aku tak takut lah dengan UGUTAN kau tu BETINA . Dan kepada Fikry yang sangap BURIK PEREMPUAN , maaflah yew aku tak batak kau pun lah JANTAN . Kbyeeeeee !