There was an error in this gadget

Wednesday, January 02, 2013

Apa masalah Wana sebenarnya ?


SI Wana BETINA YANG SANGAP KOTE " RINGGO "




Jumaat Lepas 28 Disember 2012 , dalam jam 6 petang macam itu lah . Aku tengah berseronok dekat taman , tiba-tiba ada satu panggilan tidak dikenali . Aku angkat dengar suara perempuan , okey . Secara tiba-tiba perempuan tu letak telefon . Apa kes ? Lepas jew tanya nama aku , terus letak . LANCAU AH ! Tiba-tiba masej aku fitnah aku masej dengan laki dye , eh sorry lah BETINA . Kau ingat laki kau dah balik SSBJ aku nak cari . Sorry lah weh , aku tak batak populr macam keluarga kau setan ! Mak kau suka dengan Ringgo pun kes Ringgo pemain bola kan ? alah !!! Aku kenal lah perempuan zaman sekarang , tahu kerja HOTTTTTTTTTT jew .. and kau tak payah menipu aku kata anak datuk lah setan ! ! ! LANCAU AH .. dan yang aku nak gelak kesnya , tiba-tiba nak selesaikan kes nie dekat MAKAMAH , walaweee BETINA nie kesian Hakim-hakim . Hal kecil jew pun . E'leh , nak takutkan aku kew ? Opsss ini iera okey iera , dah banyak kali aku kena ugut macam itu . Tapi hasilnya ? SAMPAH . Macam kau jugakan ? Hasilnya SAMPAH . Tak gitu sayang ? hahaha .. Kepada MOHAMMAD SYAZWAN FIKRY BIN MOHAMMAD HUSAIRI "RINGGO" a.k.a ''SUAMI WANA A/P DATUK FAHMI'' tolong jaga betina anda elok-elok yew . TERIMA KASIH !