There was an error in this gadget

Tuesday, December 04, 2012

Terima Kasih Syazwan Fikry ..

Terima Kasih kepada insan yang bernama Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi kerana dapat hidup bersama dengan kau selama 8 bulan . Sepanjang perkenalan kita , aku anggap kau seorang insan yang baik namun musnah harapan aku untuk menjadi teman hidup kau sehingga akhir hayat aku . Aku redha , aku bersabar kau buat aku macam nie , aku sedar aku hanya orang biasa dan bukan macam kau atlit malah pemain bola Malaysia pula tu , aku harap kau sedar satu hari nanti yang kau dah buat aku jadi macam ini . Aku sedih namun aku bersabar , aku sedar ada hikmat apa yang berlaku ini . Dan kepada Wana si Perampas , aku harap kau jaga lah si Jantan nie elok-elok , aku tahu KAU LAH YANG TERBAIK UNTUK DYE ! Dan kepada si Fikry yang batak BETINA , satu jew aku nak pesan baru nak up jangan nak berlagak dengan aku lah weh ! Aku pun tak batak dapat laki macam kau ! DONE ! bye ...

P/S : KETIKA AKU BAHAGIA KETIKA ITU JUGA LAH KAU DATANG MERAYU BAGAIKAN NAK RAK *pengalaman*