Tuesday, December 04, 2012

Terima Kasih Syazwan Fikry ..

Terima Kasih kepada insan yang bernama Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi kerana dapat hidup bersama dengan kau selama 8 bulan . Sepanjang perkenalan kita , aku anggap kau seorang insan yang baik namun musnah harapan aku untuk menjadi teman hidup kau sehingga akhir hayat aku . Aku redha , aku bersabar kau buat aku macam nie , aku sedar aku hanya orang biasa dan bukan macam kau atlit malah pemain bola Malaysia pula tu , aku harap kau sedar satu hari nanti yang kau dah buat aku jadi macam ini . Aku sedih namun aku bersabar , aku sedar ada hikmat apa yang berlaku ini . Dan kepada Wana si Perampas , aku harap kau jaga lah si Jantan nie elok-elok , aku tahu KAU LAH YANG TERBAIK UNTUK DYE ! Dan kepada si Fikry yang batak BETINA , satu jew aku nak pesan baru nak up jangan nak berlagak dengan aku lah weh ! Aku pun tak batak dapat laki macam kau ! DONE ! bye ...

P/S : KETIKA AKU BAHAGIA KETIKA ITU JUGA LAH KAU DATANG MERAYU BAGAIKAN NAK RAK *pengalaman*