There was an error in this gadget

Monday, September 17, 2012

BORAK DENGAN ADIK PENYANYI 



Anas Mentor kiri dengan adik lelakinya KANAN 


sampai ke facebook penyankit kita orang

Tengah malam tadi , saja-saja bosan . Azreen kawan aku , suruh aku buat group skype untuk BATCH 95 , so aku buat . . Best siakk dapat borak ramai-ramai semalam . Kesian aku , kena dengan A ( panggilan adik anas mentor 6 ) . . K Fine , last sekali dye pula kena dengan aku . haha . A oh A . Rindu nak borak macam semalam . .  Yeaaaaa .. 
Dan untuk pengetahuan korang , Anas merupakan peserta Mentor musim ke 6 dan anak didik FAIZAL TAHIR , ha yang aku nak ceritakan juga , si Faizal Tahir nie ayah saudara kawan aku nd kawan aku nie satu kelas dengan aku . So Anas aku kenal , Faizal Tahir pun aku kenal . . Yeaa
Ha dah yang last , pasal S.... RAMADHAN ( cuba tengok gambar di atas ) , kesian budak nie *cehh budak pula , padahal sebaya jew* . Kena panggil TOYOL dengan aku .. Maaf Ramadhan , gurau sahaja .