Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 17, 2012

BORAK DENGAN ADIK PENYANYI 



Anas Mentor kiri dengan adik lelakinya KANAN 


sampai ke facebook penyankit kita orang

Tengah malam tadi , saja-saja bosan . Azreen kawan aku , suruh aku buat group skype untuk BATCH 95 , so aku buat . . Best siakk dapat borak ramai-ramai semalam . Kesian aku , kena dengan A ( panggilan adik anas mentor 6 ) . . K Fine , last sekali dye pula kena dengan aku . haha . A oh A . Rindu nak borak macam semalam . .  Yeaaaaa .. 
Dan untuk pengetahuan korang , Anas merupakan peserta Mentor musim ke 6 dan anak didik FAIZAL TAHIR , ha yang aku nak ceritakan juga , si Faizal Tahir nie ayah saudara kawan aku nd kawan aku nie satu kelas dengan aku . So Anas aku kenal , Faizal Tahir pun aku kenal . . Yeaa
Ha dah yang last , pasal S.... RAMADHAN ( cuba tengok gambar di atas ) , kesian budak nie *cehh budak pula , padahal sebaya jew* . Kena panggil TOYOL dengan aku .. Maaf Ramadhan , gurau sahaja .