Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 11, 2012

Alhamdulillah 

Alhamdulillah peperiksaan percubaan akan berakhir hari khamis ini , Alhamdulillah satu kertas sahaja lagi . Lepas itu rehatkan otak selama 2 hari , lepas sahaja 2 hari jangan harap lah nak duduk relax-relax , relax , relax juga otak kena berjalan . Wahaaiii Zhufairah berkorban lah wahai sayang , 1 bulan jew lagi . . Selepas itu kau nak melalak ke , melaungkan merdeka pun melaunglah kuat-kuat . . Walaupun trial susah , tak apa aku cuba sedaya upaya . MasyaALLAH banyak juga paper yang tak sempat aku kejar masanya . :( . Tak apa , aku harap-harap result percubaan aku ini okey , kerana dengan result percubaan SPM ia akan menentukan aku belajar di mana nanti . InsyaAllah kalau boleh aku nak berlajar di universiti , kalau dapat kolej aku terima tapi kolej itu mesti menawarkan kos kulinari mahupun perniagaan . Selain daripada itu , maaf lah aku tak minat .