Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 17, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFTRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Apabila aku berbaju kurung

Assalamualaikum kekawan , aku ZHUFAIRAH AWFIYAH ingin memohon maaf kepada korang kalau aku ada buat salah dan silap pada korang . Aku hanya insan yang biasa dan nama pun insan yang biasa mesti lah ada melakukan kesalah . Raya tahun nie aku balik beraya di Kelantan kampung Umie dan Abah aku . InsyaAllah dalam pukul 1 petang aku dan keluarga bergerak pulang ke kampung halaman . Nak tahu tentang aktiviti aku sepanjang raya atau hari terakhir aku berpuasa di Kelantan bole lah add facebook aku , karena aku akan updt status aku di facebook setiap masa . Kepada yang pulang ke kampung halaman masing-masing untuk berhari raya , berhati-hati di jalan raya INGAT LAH ORANG YANG TERSAYANG . Dan aku doakan supaya korang selamat sampai dan balik ke rumah masing-masing nanti. InsyaAllah raya ke 8 aku akan balik ke Kuala Lumpur semula . Akhir sekali SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN . 

~ Last Updt ~