There was an error in this gadget

Friday, August 17, 2012

Pantang Betulll !!!!

Aku paling pantang barang aku rosak kes orang lain buat . Stupid! Kalau nak main baru aku buat lah barang tu barang orang , ini ? Hyeee jangan buat tahi lah bodoh ! Yang paling pantang cover BlackBerry aku kau patahkan . Yes aku tahu kau nak buka dan tengok BlackBerry aku , Wehh apa korang ingat aku nie suka beli yang palsu ke ? Aku tak bodoh lah . Aku rasa korang yang bodoh , macam tak pernah tengok BlackBerry . Sundal ! Puihhh