Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 07, 2012

Fitnah , Fitnahh !!!



YaAllah dugaan yang menimpa dye lagi .. Malam si Fitnah nie daripada satu team bola dengan dye , tapi si Fitnah nie bukan geng dengan dye la .. Astafirullah .. Apa yang budak nie tak puas hati ? Dah lah semalam kawan kepada Ringgo putus cinta kes daripada si Fitnah nie .. MasyaAllah . Suka lah si Fitnah nie sebab berjaya menjalankan kegaitan jahatnya ... Sabor jew la ..Fine , dulu pun aku dengan dye ( Ringgo ) kena macam nie , sebab si Fitnah nie kalau boleh dye nak putuskan aku dengan dye . Tapi tak berjaya , so sekarang dye nak buat andaian macam nie supaya aku putus dengan Ringgo . MasyaAllah .. Fitnah semata-mata jew nie . Buat pengetahuan korang , Ringgo ( Fikry ) tak macam tu , tangan fikry hanya gatal-gatal so sekarang tangannya dalam persembuhan hasil daripada suntikan dye minggu lepas di hospital . Jadinyaa kulit lama telah digantikan dengan kulit yang baru . So korang jangan percaya dengan perkataan ini ( gambar atas ) . Aku berkata yang benar kerana tiap-tiap minggu aku tengok tangan Ringgo ..