Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 02, 2012

With My love nd My Sister's


Yea , aku sayang dye sangat - sangat wehh . Korang tak payah lah kutuk dye tak ensem lah apa lah , apa korang ingat laki korang ensem boleh bahagia buat selama-lamanya ? Tapi tak semua kan ? Itu aku tahu .  Apa korang mengata nie korang pernah jumpa mak ayah gf ko kew ? atau yang pompuan pernah bawa jumpa bf korang jumpa mak ayah korang kew ? Kalau tak pernah , tutup mulut dan duduk diam - diam dalam bilik yew . . Aku berani cakap nie , sebab dye dah jumpa mak ayah aku . So korang nak lagi kew ganggu hubungan kita orang ? Kalau korang nak ganggu aku tak tahu lah nak kata apa weh ! Sekarang aku akan jaga hubungan aku dengan dye sehingga kami berada dalam ikatan yang sah nanti INSYAALLAH . Lagipun orang tua pesan , jangan selalu bergaduh nanti takut kalau bergaduh boleh bawa hingga terputus hubungan yang dibina nie . InsyaAllah aku akan dengar kata-kata orang tua kita orang . . .