Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2012

UMNO X BOLEH PAKAI DAHH !!

Penyebaran Video Anuar Ibrahim 

Yea kali ini aku cakap pasal politik ... Huaaammm ... Rasa-rasanya post aku yang dah di tulis sebanyak 20ribu lebih post kat blog nie , satu pun tak ada topik pasal politik , puinnn apa kali nie aku nak cakap pasal politik , kalau korang tak suka tak payah nak duk bising macam anjing lah . . Tempat aku suka hati aku lah ! Sekarang aku nak cakap pasal ahli BN alaaa BN yang couple dengan UMNO . Tak kan tak tahu koddd , laaa yang selalu buat kecohh dan macam-macam lah .. Yeapp aku tahu aku masih budak sekolah dan berusia 17 tahun , tapi tak bermakna aku tak boleh nak campur hal politik kan ? ?  Aku bab-bab politik no 1 kalah orang tua . Yea , bagi aku politik macam SEJARAH , FAKTA WEEHH !!! Kalau korang tak nak percaya sudahhhh !