There was an error in this gadget

Monday, July 02, 2012

Haishhh !


video

Alhamdulillah family aku dah boleh terima dye , meh lah ramai - ramai tengok gelagat laki aku dengan 2 orang adik bawahan aku yang iaitu adik bongsu aku dan adik aku yang darjah 5 . . Sumpah aku suka tengok gelagat dye orang .. Giler aktif adik bongsu aku , mana taknya dah ada orang nak bermain , nie lah jadinya tak boleh duduk diam , kesian pula laki aku sebab kena layan karenah adik aku dua orang nie  . Apa - apa pun adik aku boleh terima laki aku sebagai abang dia orang nanty :')