There was an error in this gadget

Wednesday, June 20, 2012

YAALLAH , jauhkan la aku daripada ....

Muka tahu nie koddd .. haha

Mulai daripada sekarang aku akan kurangkan minum minuman yang bermanis seperti air bergas . Aku dah ada tanda nak ada kencing manis , arrrhhhhh biar betul wehhh ? Tapi memang betul pun dah ada tanda dah , ada pakar perubatan yang urut kaki aku selepas dia membaca doa untuk aku .. Lagi dia kata badan aku tak seimbang , nak kata aku gemuk ? bulat ? not . Mybe aku nie ..... ( aku pun tak tahu nak cakap macam mana ) . Sengugut ? normal lah bagi aku , tapi ustaz kata kalau sengugut berterusan aku bila kawen nanti susah nak dapat anak ? Ohhhh biar betul ustaz ? tapi mybe betul apa kata ustaz , sebab dia mahir bab-bab nie tapi zuriat bergantung pada rezeki yang Allah bagi lah . Kalau tak dapat tu nak buat macam mana kan ? ermm sedihhh .. Terkejut betul .. YaAllah sebenarnya aku ada banyak penyakit weehhh , ha kan aku dah kata aku banyak penyakit .. Haishh .. Berbalik kepada cerita tanda - tanda aku nak kencing manis . Ustaz suruh aku jauhkan minum yang manis , haisshh mesti susah kan ? ermm tak apalah demi kesihatan dan masa depan , mulai daripada sekarang aku akan jauhkan dengan minuman yang bermanis terutama air bergas .. Hampeh ! Lex-lex zhufairah woiii masa depan ko jugakk .. Lagi ustaz kata kat paru - paru aku ada air , ahhhhhh . Ustaz tanya aku mesti selalu mandi malam kan ? aku jawablah YE .. Hambekkk . . Ustaz pesan jangan mandi malam-malam , nanti dia takut aku akan menjadi parah bila paru-paru berair terukkk . Arhh tidakkkk .. Yang paling aku takutnya aku nie rupa-rupanya ada darah rendahh , yaAllah darah rendah . Dah lah darah rendah lagi bahaya daripada darah tinggi . :/  . Yea darah rendah boleh bawa maut . Ahhh tidaaakkkk ... Lagi satu dalam badan aku kurang kalsium , yes memang aku mengaku , dalam badan aku kurang kalsium .. Ustaz suruh aku minum susu , tapi aku nak minum macam mana weh ? Seumur hidup aku tak pernah minum susu kecuali susu badan mak aku ..

'' YA ALLAH TERIMA KASIH KERANA ENGKAU SUDAH MEMBERI PETANDA PADA AKU AWAL-AWAL , DAN AKU AKAN USAHAKAN UNTUK PULIHKAN KEMBALI KEPADA YANG SEDIA KALA , DAN ENGKAU SEMBUHKAN LAH AKU DARIPADA PENYANKIT YANG BERBAHAYA ''