Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 21, 2012

RAHSIA AKU ...


# Masa kecik dulu , masa bulan puasa . Masuk tandas minum air paip 

# Dalam berpuluh account aku buat , blogger jew yang aku ingat passowrd , yang lain jahanam !

# aku pernah digelar player dahulu , disebabkan suka tukar pasangan 

# tak cantik tapi cutteee [ muntah 5 balang ]

# seperti biasa Syazwan Fikry di hati 

# tak handal memasak , masak telur pun boleh hangusssss 

# tak suka basuh kasut sekolah , paling lama sebulan . Pergi sekolah macam itu jewwww

# aku sebenarnya kuat minum kacip fatimah membuta 

# Tak pernah lulus subjek BI kecuali masa sekolah rendah 

# suka berpindah sek , tapi tahun nie x lah .

# Meminati pelajar tingkatan 3 kat sekolah 

# suka maki hamun orang kat blogg 

# berangan nak jadi Loyer , Bi jahanam . Kecuali sambung tingkatan 6

# tak pernah jejak kaki ke panggung wayang * tolong percaya , memang betul *

# kali pertama jejak kaki ke times square pada tahun ini 

# kali pertama bersama dengan budak bawahan aku 

# pastikan kamera dan hp kena ada dengan aku 24 jam 

# ukey sekarang bukan rahsia dahhhhh #