There was an error in this gadget

Monday, June 18, 2012

Bila pula kawan aku ne playboy ? 

surat khabar yang suka mengaibkan orang 

Bila pula kawan aku ne playboy ? Astaga . Metro oh metro . Nak fitnah pun agak-agak lah sikit wehhh ! daripada kau fitnah nazmi lebih baik ko bunuh jew kawan aku nie , Setahu aku kenal dengan Nazmi , Nazmi tak macam ini . Nadia tu kawan baik Najihah adik kepada nazmi , yang tengku fiela tu lain cerita lah . Aku kenal tengku fiela tu . Korang nak tahu apa hubungan dye orang ? Damm biarlah rahsia , aku malas nak cerita hal peribadi Nazmi pada umum , aku sebagai kawannya tak nak mengaibkan dye lagi . Biarlah dye fokus pada bola dulu . Peragai nazmi kalau yang buruk pun , sebab dye suka buli adik-adik bawahan dye kat sek . Nazmi kantoiiii daaa ne .