There was an error in this gadget

Sunday, May 20, 2012





INI DIA SI JANTUNG HATI AKU

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 20, 2012

Ne Lah boyfriends aku ;)


Ha nie lah dye buah hati yang paling aku sayangi . Dah 17 tahun aku couple dengan dye , duduk sama sama , tidur sama sama . Aku dengan dye semenjak aku menentap daripada Sabah lagi sampai lah ke sekarang aku menentap di Kuala Lumpur . Ha anda apa cerita ? adakah cinta anda bertahan macam aku ? kalau tak de tak yah nak tunjuk heroes sangat la . haha . Dye lah peneman aku ketika aku sedih dan ketakutkan ( ukey negetif ) bila Fikry tak dapat nak bersama dengan aku bila FIkry ada perlawanan / game .

Pipi Aku




Ukey pipi aku memang tembam . so ada masalah ka ? ini gambar terbaru aku . Agak-agaknya 3 tahun lagi tembam lagi x macam ini ? haha . 
Bukan Pendek tapi Rendah !


Senang nak cari dye , dye lah yang paling pendek . SeRendah rendah dye , aku tinggi sikit jew tapi tak sampai 2 inci pun . haha . Adik sulong aku cakap " Eleh , dengan org rendah daripada dye " , umie pun berkata " terima jew lah dye seadaanya " . Ha Tasha mung dengar gapo dyo umie oyap ne . Terima lah Fikry seadaanya .  . Lagi pun buke mung nok hidup dengan dyo , aku yang nk hidup dengan fikry . haha

Ini Budak Kan ... 


Ini budak kan buat aku naik hangin ! Habis aku halau dye keluar daripada bilik aku . Mana taknya main kaki bhaii . Padan dengan muka dye kena halau daripada bilik . haha

Nie Lah Faedah kalau bosan melanda 



Nie lah gelagat aku dengan sepupu aku . Masa nie mak aku dengan mak saudara keluar pergi ceffour manakala abah dengan ayah saudara pergi bukit jalil tengok bola .  Itu pasal dalam bilik aku penuh dengan budak budak . Ukey tak apa ah , masa itu memang bising dalam bilik aku , tak lama selepas itu sunyi =( . . . 

Saturday, May 19, 2012

Hakimie ;)



Ini lah budak yang selalu kena kan aku dengan Fikry . . . 

Aku dengan sepupu


Nie lah sepupu aku yang buat aku naik hangin pagi tadi , mana taknya aku tengah tidur lena dye naik ke tingkat 3 dan ketuk pintu bilik aku , aku pun apa lagi terjaga dan terus membuka pintu , alik alik dye nie lari turun tangga , menjerit jugak aku pagi tadi dibuatnya . Mana taknya wehh , dah lah tidur lena lepas tu kena ganggu pula .