There was an error in this gadget

Tuesday, May 15, 2012

Cerita Pagi tadi dan Sebentar tadi .

Pagi : 
Pagi tadi time jawab paper sains , aku berhenti sekejap menjawab paper tadi . Sambil tu aku ambil pemadan dan gunting kecik-kecik . Dah bosan sangat , aku baling pemadan tu kat semua budak budak kelas , yang aku syak semua kena . Dye orang x syak pun aku yang buat , yang paling teruk kena budak budak cina . Lepas aku baling budak budak cina pandang aku , aku apa lagi , buat - buat menulis . haha . Kesian korang yew budak cina . Eh Aniz sory au sebab aku yang buat budak budak cina syak ko . Lepas tu aku berehat 5 minit   sekejap daripada membaling pemadan , aku pun apa lagi letak kepala atas meja dan tidur . haha . Lepas tu aku bangun , aku tengok budak budak cina pandang depan aku pun mula operasi aku pula yang iaitu membaling pemadan , lepas aku baling aku cepat cepat letak kepala atas meja dan buat buat tidur . Budak cina pun apa lagi pandang belakang . Aku pula buat buat tidur , budak budak cina apa lagi syak aniz ah . ahahah . KESIAN KO ANIZ . Balik aku keluar kelas lambat agy , aku tengok budak budak cina pon apa lagi , dye g tempat duduk aku dengan geng gengnya sebab nak chek kat siapa yang baling pemadan .  Aku pula duk tergelak gelak aku tengok gelagat budak budak cina uh . 

Sebentar Tadi :
Tadi Si Syazwan Andik main lazer . Dye suluh kat rumah penginapan cikgu . Kemudian satu keluarga nie keluar , marah marah budak budak asrama . haha . Sumpah lawak . Kemudian cikgu datang ke bilik budak budak bola . Sebab yang suluh lazer tu budak bola . haha .