Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 15, 2012

Aku =]


Nie aku , gambar nie tidak diedit . Original photo . Maaflah aku x suka mengedit macam korang , kalau aku edit macam aku ubah apa yang Allah cipta =]

Dah lama aku rasanya x cakap pasal diri aku , apa kata kali ini aku cerita kan untuk tahun ini , ukey nama sebenar aku mengikut kad pengenalan dan surat beranak ialah Nur Fatin Nabila binti Ahmad Zamani dilahirkan pada 23 April 1995 di atas katil Hospital Duchess Of Kent Sandakan Sabah pada jam 1:05 petang . Anak kedua daripada enam orang hasil perkongsian hidup En Ahmad Zamani bin Ishak dan Puan Norlida binti Husin . Dah hidup atas muka bumi ini selama 16 tahun 11 bulan . Sekarang menentap dengan keluarga tersayang di Kuala Lumpur . Sekarang dalam hati cuma ada insan lelaki yang bernama Mohammad Syazwan Fikry bin Mohammad Husairi yang berumur 16 tahun seorang pemain bola sepak bawah 17 tahun kelab president .  Ukey lah setakat ini ajew lah aku nak ceritakan tentang aku . penat aku taip panjang-panjang . hahaha