There was an error in this gadget

Friday, March 09, 2012

Tolong baca ni weh ! wahai sahabatku !

kawan , aku x faham kenapa ko fitnah dan ko mengata aku kat blog ko , padahal semuanya aku x pernah buat . aku x faham dengan ko weh ! elok - elok kita jadi sahabat baek sekarang nak tengok muka pon dah x nak . weh xkan sebabkan aku jalan dengan ex ko , ko xnak kawan dengan ak ? asal ko kata aku yang terhegeh - hegeh nak  jantan ko tu ! weh sory la , kalau aku terhegah2 nk ex ko tu , conform ahh sekarang aku couple dengan jantan tu . weh tolong ah fikir sikit . kalau aku yang tergila - gila nak ex ko , xde ah aku couple dengan orang lain .weh ! tolong ah fikir positif sikit weh . kekawan yang lain pon x percaya ko boleh jadi macam nie . Aku tahu , aku masih baru kat sekolah nie , x bermakna ko boleh buat aku macam ni . asal dengan ko nie , kalau x puas dengan aku cakap lah depan depan weh , ko sendiri kata kalau x puas hati cakap depan depan . tapi kenapa ko tulis kat blog ? hyee ko nie pon sorang berani jew cakap macam tu , tpi ko sendiri yang buat ! aku x puas hati aku cakap depan depan ko kan ? asal ? ko takut dengan aku kew ? haha .