There was an error in this gadget

Saturday, March 10, 2012

Pahang aku datang esok :)

esok kul 4 kena bangun dan mandy . kul 5 nak bertolak dah g Pahang , ramai ramai sebab berarak . Lagi pun esok ayah saudara aku nikah kat pahang . Aku cakap kat sayang aku , esok aku nak g pahang , dia pesan kat aku jangan nak mengatal . jawapan aku ' dont worry la sayang , nabila akan tunggu sayang jugak walau macam mana pon ' . Dye pon cakap , ' janji k sayang , ore pon akan tetap dengan sayang ' .. dye pesan kat aku suruh aku pakai tudung bawal esok nd jangan pakai tudung macam ala ala yuna , kata dye selekeh tengok perempuan pakai tudung macam yuna . atas kehendak dye suruh aku pakai tudung bawal aku pon apa lagi pakai tudung bawal la . dye kata baru cantik sikit kalau pakai tudung macam tu !