There was an error in this gadget

Monday, March 05, 2012

I Miss You Sayang :/


baru beberapa jam x bercakap dengan dia dah rindu yang amat , last cakap kul 8 malam semalam itu pun dua minit , nak cakap lama - lama dia dah kena bagi hp pada coach , so kena tunggu esok sahaja lah dapat bercakap dengan dia . Hari ini memang lah x kan dapat borak mahupun masej , yea , dia pesan kat aku sepanjang hari ini duduk rumah jangan keluar , jangan tinggal solat , jangan curang , jangan masej dengan mana - mana lelaki . so aku dah berjanji dengan dia akan buat apa yang dia suruh , so aku akan ikut apa yang dia nak . kua3 . kepada sayang , gud luck game petang nie . main hati - hati ukey , jangan jadi macam hari khamis mulut sampai berdarah kena siku pemain kelantan .