Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 26, 2012

FATIHAH BODOH !


Harap jew muka cantik dan bekas budak sekolah agama tapi peragai ! Nauzubillah . Memalukan kaum betul ah budak ne , umur baru nak masuk 15 tahun dah nak lari ikut boyfriend entah pe2 . belom lagi 17 tahun macam aku ne , aku rasa kalau si Fatihah nie sebaya dengan aku memang x akan balik rumah da . Entah2 dirinya dah x suci koddd . oppsss sooryy terlepas cakap *gedikjap* . Yang paling aku geramnya kesian mak ayahnya , family ingat kan betul2 lah kena culik , rupa-rupanya . Hampeh ! Pandai betul pompuan ne berlakon depan adik2nya yew . ish3 .. Malah dengan rela hati pergi ke balai polis wat laporan palsu yang mengata dirinya DIROGOL oleh teman lelaki , haissshhh apa nak jadilah pompuan ne .  

#kalau aku nak buat macam dia boleh x ? haha . dengan rela hati berlakon depan adik2 kena culik . sumpah aku x akan macam ini . aku nak macam nie apa nya , aku balik sekolah terus duduk diam2 dalam rumah . keluar rumah pula bila nak ke tuisyen itupun umie yang hantar dan ambil . Aku malas la jadi macam perempuan nie , aku dah besar tahun depan 18 tahun dah aku 3 tahun lagi cukup 20 tahun umur aku . tup2 aku nikah . hahaha :D