There was an error in this gadget

Saturday, October 15, 2011

Kali pertama berjumpa dan bertemu ...

Ariel Zafriel 

Sekarang aku nak bercerita boleh x  ?? kalau x bole ada aku kisah .. hehehe .. macam ne kali pertama aku jumpa ariel dpn2 jadi giler dibuatnya ... mula2 nya macam ne .. time ne aku jalan dengan Fieqah keluar daripada kantin . top2 time kita orang jalan kat depan 5 C terserempak pulak dengan Ariel .. Ceh ... cam x cye pula aku time tu dia pandang muka aku kebetulan kita orang pandang memandang dekat2 jew .. lepas ajew kita orang berpandang muka , aku lari tinggalkan Fieqah dan berlari ke arah Farra yang ada kat depan aku ... cop2 . sampai dkt foyer tergedik2 jgak aku dengan farra sebabnya dpt berjmpa dengan Ariel .. hahaha .. siapa x teruja kan . dah lah ensem pula tu ... Kali ke 2 pada hari yang sama . time ne beliau duduk kt sebelah surau ( tempat kita orang berlajar ) ... dan tidak disangka Ariel pndang aku ngan Fieqah .. ecehhh .... dan kali ke 3 pda hari yang sama juga ... time ne waktu sekolah dah habis ... dan ketika ini jgak aku dengan Fieqah mau naik ke atas untk ke blik guru . dan tidak disangka depan2 bilik kauseling kita orang terserempak . selamat time uh aku x terlanggar dia . kalau x memang malu besar aku .. hahaha . serious time ne memang aku x perasan yang itu Ariel sebabnya time ne dia pakai baju sekolah untk shotting . ceh2 .. Ariel selama u pndang dpn .... hehehehe .