There was an error in this gadget

Sunday, May 15, 2011

2 weeks

Daisypath Vacation tickers

Betul ke aku dah dengan dia 2 minggu ?? kejap2 aku nak tepuk pipi aku , ye lah aku takut aku ni bermimpi ke apa ke (!) . hahaha . wahh kalau dah betul 2 minggu oke lah tu lama lah juga . hahahahahahahaha . serious weh semakin lama aku dengan dia semakin aku sayang kat dia . ecehehehe . kalau dia baca aku cuma nak cakap satu sahaja ' JANGAN NAKAL SANGAT ' hahaha .. dah2 lah , aku harap hubungan aku dengan die berkekalan sampai lah hari bahagia nanti . hehehehe .  hacummmm *terbersin* . dah2 lah setakat sini je lah aku nak cerita kan .