Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 01, 2009

Penat...XP 30 November 2009

Ari nie memang penat(x de lh penat sangat..heheheh)...pagi2 dh prg berjln umh org..ttpi yg best nya..kawan mak yg ambk kite org bawa prg umah die..hehhe..drpd pukul 10 lebih pg xdi hinggalah ptg 5 lebih ptg tadi...sepanjang duk umah cik za...makan..makan..makan..hehehe....sampai2...dh kena makan nasi...hehehe...ttpi ade laut yg x aku x prnh tgk..gmbr berbentuk tedybear...hehehe...time aku nk ambk laut tu letak dlm pinggan boleh lg aku main..sbb pelik aku tngok...sbb makanan tu x pernah tengok...heheh...aku suke time layan EE...buas...nakal...x leh duk diam...time aku nak angkat die...pushhh..berat giler...jgn bermimpi aku nk angkat die...dh lah berat drpd adik aku yg thun 2 ni...hehehe...mak aku dgn kawan baik die wat ape kat bilik sebelah tu..aku apa lgi main dgn dini..susukan die...n macam2 lagi kat bilik sebelah..hehehehe..sejukkk...sebab pasang air-cond(aku macam x pernah duk dlm air-cond padahal selalu)....

Malaslah aku nk cerita panjang2....aku nk berehat..nak tidooo..kan best..ZZZZZZ......