There was an error in this gadget

Tuesday, July 03, 2012

YAALLAH YA TUHAN KU . :(

kanan :(

YAALLAH , apa dah jadi nie ? Mirul ? Xcdent ? MasyaAllah . Wehh mirul , aku rindu dengan gelagat kau , kau macam mana kat ICU sekarang ? Weh aku tak boleh bayangkan keadaan kau macam mana wehhh .. Hari sabtu hari tu pengetua masuk ICU sampai sekarang , hari nie pula kau . . Tak sampai 5 jam kan ? Wehh aku nak pergi melawat kau , tapi aku tak leh janji wehh :'( . Apa-apa pun aku doakan semoga kau cepat sembuh ukey ? SPM Dah dekat nie . .