There was an error in this gadget

Tuesday, July 03, 2012

TAK PELIK  DAN IA BENAR !!!


Plzzz lah weh jangan tanya kenapa aku tak sihat hari nie , bukan aku seorang sahaja yang tak sihat , ramai lagi yang tak sihat . Malah kenalan aku pun ramai yang tak sihat hari ini . Atototo kesiankan kita orang . Nak buat macam mana wehh , udara kat sini teruk dengan jerebunya dengan hujannya . Memang lah tak sihat . Maklumlah dah nak puasa , lebih baik Allah turunkan ujian sakitNya pada HambaNya sebelum puasa . :D