There was an error in this gadget

Friday, July 06, 2012

Hazim :')

Taylor's Collage University 

Hazim , maaf lah masa kat Taylor aku buat kau takut . Bukan aku nak marah kau apa kew , kes aku tak berapa sihat weh masa tu , bertambah pula masa dekat dewan kuliah air cond sana sini lagi buat aku tak sihatt . . Yea , rupa-rupanya kau takut juga dengan aku yew kawan . Yang aku nak tergelak masa kau buli farra , bila farra kata ''Ha tengok Nabila nie , kang tak pasal-pasal kau kena kang'' terus kau tak jadi nak buli dye kan ? Dalam hati aku ketawa , kau tahu tak ? Kesian kau .. haha