There was an error in this gadget

Friday, July 06, 2012

FAKTA ! 

Allahyarham Yasmin Binti Johan 

Kubur Arwah , cantik jew ..... 


Sebelum aku cerita dengan lebih lanjut apa kata korang sedekahkan Al-Fatihah untuk kawan aku sorang nie sempena sebulan pemergiaan arwah menghadap IIlahi .. Sekarang aku nak cerita , ikut korang lah nak percaya ke tidak , hari ini hari Jumaat hari segala penghulu hari ..  Dalam mimpi arwah Yasmin ada berkata

"Saya sepatutnya ambil SPM12 tahun ni.. tp tak kesampaian.. Erm.. Nasib kan? Saya menyesal lah sbb saya masa lari rumah tu saya x sempat nak tutup aurat saya buat kali terakhir. Pastu saya pun tak sempat nak minta maaf kat ayah, ibu, adik- adik saya dan semua kawan saya. Saya harap mereka sudi maafkan saya jika saya ada buat silap kat mereka. Saya nak sangat duduki SPM tahun ni sbb nak banggakan family saya dengan keputusan saya nanti.. Tapi tak apalah... Kat dunia org mati ni, kalau ada org yg masih bernyawa ckp ttg kita, kita akn tahu. " 

dan pesanan arwah !!

Saya harap sangat semua org dapat maafkan saya. 
Untuk awak Iera , saya harap awk dan kwn awk dpt jaga aurat dan jangan sia- siakan hidup awk. Awk pun jgn buat ayah atau sesiapa je marah kat awk, kalau tak inilah padahnya.. Saya kemalangan pun sbb salah saya sendiri... "




Kalau korang tak nak percaya terpulang lah , yang penting ini benar dan fakta . Bodoh lah aku kalau nak menipu pasal orang yang dah meninggal . Kawan aku pula tuuu . . . Aku rasa korang yang bodoh sebab tak nak percaya , apa korang ingat aku suka main-main ke dengan orang yang dah meninggal . Yang percaya tu bagus lah , ini memang benar . Kuasa Allah . Allah boleh sampaikan pesanan arwah ikut suka Allah dengan mimpi ke atau macam-macam . Semua itu kuasa Allah ukey kekawan .